DUK

Siuntimo kainos

KAIP SUŽINOTI SIUNTIMO KAINĄ

Visas siuntimo kainas galite sužinoti prisiregistravę sistemoje siusk.siuntikas.lt
Paslaugų kainas galėsite sužinoti skiltyje „Skaičiuoti kainą“. Suvedę siuntėjo bei gavėjo duomenis, siuntos svorį bei matmenis matysite paslaugos kainą. Nuolatiniai klientai siuntimo paslaugą gali iš karto užsakyti. Nauji klientai prieš paslaugos užsakymą turi apmokėti paslaugą. Jei esate naujas klientas prašome susisiekite su Siuntiko klientų aptarnavimo skyriumi.

AR GALI ATSIRASTI PAPILDOMŲ MOKESČIŲ?

Papildomi mokesčiai atsiranda siunčiant į EE šalis arba kai siuntos vertė viršija 1000 eurų (siunčiant ne į ES).

AR MUITAI IR MOKESČIAI ĮSKAIČIUOTI Į SIUNTIMO KAINĄ?

Muitų ir mokesčių sumos nėra įskaičiuotos į siuntimo kainą. Muitus ir mokesčius moka siuntos gavėjas, nebent pasirenkamos kitos INCOTERMS sąlygos

AR NORINT SUŽINOTI SIUNTIMO KAINĄ BŪTINA PATEIKTI PAKUOTĖS MATMENIS?

Pakuotės apmokestinamos pagal realų arba tūrinį svorį (svoris apskaičiuojamas pagal siuntos matmenis) – tas kuris didesnis, dėl šios priežasties svarbu pateikti tikslius pakuotės matmenis norint sužinoti siuntimo kainą

SIUNTIMO PASLAUGŲ UŽSAKYMAS

AR GALIMA SIUNTĄ SUSTABDYTI?

Siuntą sustabdyti galima, prašome kuo skubiau kreiptis į  UAB Siuntiką telefonu ar el. paštu. Kai siunta išvyksta iš Lietuvos, siuntą galima bus sustabdyti paskirties taške.

AR GALIMA PAKEISTI PASLAUGĄ?

Pasirinktą siuntimo paslaugą galima pakeisti, kol siunta nenuskenuota. Kai siunta nuskenuota siuntimo paslaugos galimybės pakeisti nebėra.

AR KURJERIS ATVYKĘS PAMATUOS IR PASVERS SIUNTĄ?

Visos siuntos yra permatuojamos ir persveriamos siuntų surinkimo punktuose, kurjeriai šių veiksmų neatlieka. Jeigu Jūsų siuntos matmenys ar svoris neatitiks nurodytų keisis siuntimo kaina, taip pat siunta gali būti sustabdyta iki Užsakovas atliks papildomą apmokėjimą.

AR GALIMA UŽSAKYTI TIK SIUNTOS DOKUMENTUS BE KURJERIO IŠKVIETIMO ?

Jūs galite susiformuoti siuntos dokumentus ir neatlikti kurjerio iškvietimo.

SIUNTOS PAĖMIMAS

AR GALIMA KURJERIUI SUMOKĖTI GRYNAIS?

Visi apmokėjimai atliekami pavedimu, grynais kurjeriui sumokėti nėra galimybių.

AR GALIMA SIUNTĄ PRISTATYTI PAČIAM Į SURINKIMO PUNKTĄ ?

Siuntas galite visada pristatyti į artimiausią surinkimo punktą darbo metu.

IKI KADA REIKIA PATEIKTI UŽSAKYMĄ, KAD KURJERIS ATVYKTŲ TĄ PAČIĄ DIENĄ ?

Užsakymų pateikimų laikas priklauso nuo Jūsų miesto.Siuntų surinkimo laikus rasite čia

AR SIUNTOS GALI BŪTI SURENKAMOS SAVAITGALIAIS IR ŠVENČIŲ DIENOMIS?

Siuntų surinkimai savaitgaliais ir švenčių dienomis nėra vykdomi.

AR KURJERIO IŠKVIETIMAS KAINUOJA PAPILDOMAI?

Siuntų surinkimas papildomai nėra apmokestinamas.

AR GALIMA PAKEISTI PAĖMIMO ADRESĄ?

Jeigu norite pakeisti paėmimo adresą susisiekite su Siuntiko klientų aptarnavimu dėl siuntos paėmimo adreso pakeitimo.

SIUNTOS PRISTATYMAS

AR GALIMA KURJERIUI SUMOKĖTI GRYNAIS?

Jeigu kurjerių kompanija neprašo adreso patikslinimo, vidutiniškai siuntą bandoma pristatyti 2-3 kartus, jeigu gavėjas nerandamas namuose, tada prašome patikslinti gavėjo kontaktinius duomenis, kad siunta kuo greičiau pasiektų gavėją.

AR PAPILDOMAI KAINUOJA BANDYMAI PRISTATYTI SIUNTĄ?

Bandymai pristatyti siuntą papildomai nekainuoja, jeigu gavėjas nepakeičia pristatymo adreso.

AR GALIMA PAKEISTI GAVĖJO ADRESĄ?

Gavėjo adreso pakeitimas kainuoja papildomai, jeigu norite siuntą peradresuoti kitu adresu, taikomas siuntimo tarifas tarp trečiųjų šalių.

KIEK LAIKO SIUNTA KELIAUJA IKI GAVĖJO?

Siuntos tranzito laikas priklauso nuo gavėjo šalies, siuntos tranzito laiką galite pasitikrinti siusk.siuntikas.lt savitarnos skiltyje „Skaičiuoti kainą“ – suvedus visus duomenis prie paslaugos atsiras numatomas siuntos pristatymas

VAŽTARAŠTIS BEI SĄSKAITA

AR PRIVALOMA ATSISPAUSDINTI SIUNTOS DOKUMENTUS?

Siuntos dokumentus prieš atvykstant kurjeriui yra privaloma atsispausdinti ir pateikti kurjeriui kartu su siunta. Jeigu nėra galimybių atsispausdinti, galima dokumentus pildyti ranka, tačiau ši paslauga kainuoja papildomai.

KĄ DARYTI, JEIGU PAMIRŠAU PRIDĖTI REIKIAMUS DOKUMENTU?

Susisiekti su UAB Siuntikas klientų aptarnavimo skyriumi telefonu arba elektroniniu paštu.

KURIUOS DOKUMENTŲ LAPUS REIKIA PRITVIRTINTI PRIE SIUNTOS?

Privaloma pritvirtinti pirmąjį dokumentų lapą prie siuntos, antrąjį lapą atiduokite kurjeriui.

AR REIKIA ATSISPAUSDINTI SĄSKAITĄ?

Sąskaitą  reikia atsispausdinti tik tais atvejais kai važtaraštis nėra pažymėtas C-PLT raidėmis.

ĮVAIRŪS KLAUSIMAI

AR TAIKOMI PAPILDOMI MOKESČIAI JEIGU SIUNTA GRĮŽTA ?

Jeigu siunta grąžinama iš ES taikomas mokestis tik už siuntos grąžinimą (importo kaina 10 procentų didesnė nei eksporto). Jeigu siunta grąžinama iš trečiųjų šalių taikomas papildomas dokumentų tvarkymo mokestis bei mokestis už siuntos grąžinimą (importo kaina 10 procentų didesnė nei eksporto).

AR SIUNTŲ DRAUDIMAS KAINUOJA PAPILDOMAI?

Siuntų draudimas kainuoja papildomai, draudimo kaina priklauso nuo siuntos gavėjo šalies bei siuntos vertės.

SIUNTŲ APGADINIMAI IR DINGIMAI

AR KOMPENSUOJAMA VISA DEKLARUOTA SIUNTOS VERTĖS APDRAUSTAI SIUNTAI?

Kompensacijos suma draustoms siuntoms nustatoma pagal siuntos vertę arba siuntos taisymo išlaidas.

AR PRIVALOMA PATEIKTI APDRAUSTO APGADINTO DAIKTO NUOTRAUKĄ?

Draudimo kompanija turi  teisę reikalauti daikto įpakavimo bei po transportavimo atsiradusių pažeidimų nuotraukų.

KAIP PATEIKTI PRETENZIJĄ DĖL DINGUSIOS/APGADINTOS SIUNTOS?

Pretenziją pildo UAB Siuntikas, Jums reikia perduoti visą informaciją t.y. daikto vertę įrodantį dokumentą, nuotraukas kuriose būtų matoma matomi transportavimo metu atsiradę pažeidimai. Kai kuriais atvejais prašome pateikti daugiau informacijos, tokiu atveju informuojame klientą individualiai dėl papildomų dokumentų pateikimo.

AR KOMPENSACIJA DINGIMO ATVEJU TAIKOMA NEDRAUSTOMS SIUNTOMS?

Kompensacija skaičiuojama už prarastą svorį pagal Varšuvos konvenciją.

PER KIEK LAIKO NUO SIUNTOS PRISTATYMO GALIMA TEIKTI PRETENZIJĄ?

Norint pateikti skundą dėl siuntos sugadinimo/dingimo prašome kreiptis ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų nuo siuntos paėmimo.