❓ Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

1. Kaip sužinoti siuntimo kainą?

Prisijunkite prie Siuntiko savitarnos (siusk.siuntikas.lt). Meniu pasirinkite Skaičiuoti kainą. Nurodykite siuntimo ir gavėjo adresus, matmenis, svorį bei siuntos vertę, tuomet spauskite Skaičiuoti kainą. Lentelėje išsirinkite tinkamiausią pasiūlymą ir spustelėkite Užsakyti.

2. Ar muito mokesčiai įskaičiuoti į siuntimo kainą?

Ne. Kiekviena šalis taiko skirtingą importo mokesčių sistemą. Prieš siųsdami prekes į trečiąją šalį, pasitikrinkite gavėjo atsakomybę dėl mokesčių.

3. Ar būtina pateikti tikslius siuntos matmenis ir svorį?

Taip. Siuntimo kaina apskaičiuojama pagal tūrį ir svorį. Jei duomenys bus netikslūs, gali būti taikomi papildomi mokesčiai.

4. Ar registracija savitarnoje mokama?

Ne. Registracija Siuntiko savitarnoje yra visiškai nemokama.

5. Kada pateikti užsakymą, kad kurjeris atvyktų tą pačią dieną?

Vilniuje – iki 17:00, Kaune – iki 16:00, kituose miestuose – iki 13:30. Tikslus laikas priklauso nuo regiono ir vežėjo.

6. Ką daryti, jei kurjeris manęs nerado?

Susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi – kurjeris gali būti iškviestas pakartotinai kitai dienai.

7. Ar galima pakeisti siuntimo paslaugą?

Taip, jei kurjeris dar nebuvo atvykęs.

8. Ar galima kurjeriui sumokėti grynaisiais?

Ne. Apmokėjimas galimas tik bankiniu pavedimu.

9. Kaip pateikti pretenziją dėl dingusios ar apgadintos siuntos?

Rašykite el. paštu info@siuntikas.lt, pridėkite siuntos vertę patvirtinantį dokumentą ir nuotraukas. Jei reikės papildomos informacijos, su jumis bus susisiekta.

10. Ar kompensuojama visa deklaruota siuntos vertė apdraustai siuntai?

Taip, apdraustai siuntai taikomas pilnas deklaruotos vertės kompensavimas pagal draudimo sąlygas.

11. Ar nedraustos siuntos irgi gali pretenduoti į kompensaciją?

Taip, tačiau kompensacija nustatoma pagal vežėjo atsakomybės taisykles ir gali būti mažesnė nei deklaruota vertė.

12. Kada ir kaip apmokėti siuntimą?

Jei neturite pasirašytos sutarties, už paslaugą apmokama iš karto po siuntimo užsakymo savitarnoje. Klientams, turintiems sutartis, sąskaitos išrašomos du kartus per mėnesį.

13. Iškviečiau kurjerį, bet negaliu atiduoti siuntos. Ką daryti?

Informuokite klientų aptarnavimą kuo greičiau – kurjeris gali būti nukreiptas kitu adresu arba atvykimas perkeltas į kitą dieną.

14. Ar privaloma atsispausdinti siuntimo dokumentus?

Taip. Dauguma vežėjų reikalauja pridėti atspausdintą siuntimo lipduką prie siuntos.

15. Ar siuntos surenkamos savaitgaliais ar švenčių dienomis?

Ne, siuntos surenkamos tik darbo dienomis.

16. Kuriuos dokumentus reikia pritvirtinti prie siuntos?

Būtina pritvirtinti siuntimo lipduką (etiketę), o siunčiant į trečiąsias šalis – sąskaitą faktūrą arba komercinį važtaraštį.

17. Ką daryti, jei pamiršau pridėti siuntimo dokumentus?

Jei siunta dar neperduota kurjeriui, galite juos pridėti jam atvykus. Jei jau iškeliavo – susisiekite su klientų aptarnavimu.

18. Ar galima pakeisti gavėjo adresą?

Taip, jei siunta dar nebuvo perduota vežėjui. Dėl adreso keitimo būtina skubiai kreiptis į klientų aptarnavimą.

19. Kiek laiko siunta keliauja iki gavėjo?

Pristatymo trukmė priklauso nuo pasirinkto vežėjo ir šalies. Lietuvoje – 1 d. d., ES – 2–5 d. d., trečiosiose šalyse – 5–14 d. d.

20. Ar galima siuntą sustabdyti?

Taip, kai kuriais atvejais (DHL, FedEx, DPD, Venipak). Global Mail siuntos stabdyti negalima.

21. Ar taikomi papildomi mokesčiai grąžinimui?

Taip. Jei siunta grąžinama dėl gavėjo ar siuntėjo kaltės (pvz., neatsiėmimo, neišmuitinimo), taikomi papildomi mokesčiai pagal vežėjo taisykles.

Prisijungti prie savitarnos