Consumer Barometer – nemokamas google įrankis užsienio rinkai pažinti

Galvojate išmėginti savo produkciją naujoje rinkoje? Svarstote, kokią marketingo strategiją ir priemones pasirinkti, tačiau esate smulkaus/mikroverslo atstovai ir rinkos tyrimai jums neįkandami? Kviečiame susipažinti su visiškai nemokama priemone – Consumer Barometer (Vartotojų Barometru). Ji padeda pažinti įvairių šalių vartotojų įpročius ir taip planuoti savo komunikaciją skirtingose rinkose.

Consumer barometer – vizualiai pateikti duomenys ir vertingos įžvalgos

Google korporacijos vardu atlikti reprezentatyvūs vartotojų įpročių tyrimai yra įkelti į nemokamą, viešai prieinamą svetainę www.consumerbarometer.com. Platforma patogu naudotis: joje „sausa“ informacija vizualizuota, aiškiai ir patraukliai pateikta,  kai kuriais atvejais netgi susisteminta google. 

Skyrę bent pusę valandos Vartotojų Barometro analizei gausite vertingų įžvalgų apie tai, kiek ir kokių išmaniųjų įrenginių naudoja potencialūs konkrečiose valstybėje gyvenantys vartotojai, kokius metodus jie renkasi produkto gavimui, kiek laiko praleidžia nuo poreikio išsiugdymo iki prekės įsigijimo, koks jų požiūris į tarptautinę prekybą ir t.t.

consumer barometer patarimai užsiemantiems e-komercija, turintiems elektronine parduotuve

Ar žinojote, kad?

  • 91% Pietų Korėjos gyventojų naudojasi internetu asmeninėms reikmėms, Bulgarijoje šis skaičius tesiekia 70%;
  • Vidutinis lietuvis naudoja savo telefoną kaip laikrodį ir žadintuvą, tikrina orus ir daro nuotraukas. Vidutinis amerikietis  dažniau klausosi muzikos ir žaidžia žaidimus.
  • Daugiau nei trečdalis Australijos vartotojų reguliariai patiria trikdžius ir problemas bandydami prisijungti prie internetinių svetainių, Lietuvoje šis skaičius siekia vos ketvirtadalį. Dar ketvirtadalis mūsų tautiečių teigia niekada nesusiduriantys su tokia problema.
  • Didžioji dalis pasaulio gyventojų vis dar naudojasi kompiuteriu kaip pagrindine priemone perkant internetu, tačiau pastebima, jog didėja apsipirkimų išmaniuoju telefonu skaičius (ypač išsivysčiusiose Azijos šalyse).
  • Populiariausi internetu perkami produktai yra tekstilės gaminiai, apavas, aksesuarai, knygos, DVD.
  • 40 procentų lietuvių bent kartą per metus perka prekę iš užsienio internetu. Tai daro tik trečdalis prancūzų.
  • 60 procentų amerikiečių ir britų įvardijo užsienio kalbą kaip apsunkinantį veiksnį perkant prekes internetu. Ši problema aktuali pusei vokiečių, mažiau nei trečdaliui lietuvių, danų ar norvegų.
  • Daugiausiai online video filmukų yra peržiūrimi popietėmis ir vakarais, nepriklausomai, ar tai darbo diena ar savaitgalis.
  • Indijos vartotojai vertina 5-10 min. online filmukus, kinai renkasi žiūrėti ir dar ilgesnius (nuo 10 min.), kai tuo tarpu absoliuti dauguma JAV, Jungtinės Karalystės, Australijos, Vokietijos Prancūzijos ir kitų Europos šalių gyventojų teikia pirmenybę trumpiems, iki penkių minučių video.