Kaip atsidaryti Etsy parduotuvę

Pandemijos metu prekybos rankdarbiais milžinė Etsy dar labiau išaugo: platformoje jau daugiau nei 60 milijonų pirkėjų ir 3.7 milijono pardavėjų. Nors konkurencija šioje prekyvietėje milžiniška, Etsy tebėra vienas paprasčiausių būdų pasiekti užsienio pirkėjus.

Norite prekiauti Etsy platformoje, bet nežinote nuo ko pradėti? Pateikiame jums veiksmų planą, kaip atsidaryti Etsy parduotuvę nuo nulio.

Planas pradedantiesiems

1. Kas gali prekiauti Etsy?
2. Mokesčiai
3. Registracija
4. Siuntimo profiliai
5. Prekių kortelės
6. Profilis
7. Reklama
8. Reitingai
9. Socialiniai tinklai
10. Pagalba

1. Kas gali prekiauti Etsy?

Etsy veiklos idėja – sudaryti sąlygas unikalių prekių ieškantiems pirkėjams atrasti smulkius kūrėjus ir gamintojus vienoje vietoje. Šioje platformoje prekiauja menininkai, amatininkai, kitokių rankdarbių kūrėjai, gamybos įrankius parduodantys žmonės, vintažinių prekių pardavėjai… Ar bent jau taip turėtų būti.

Augant pardavėjų skaičiui, vis daugiau netinkamų masinės produkcijos prekių prasmunka į platformą. Daugėja ir nelegalių perpardavinėtojų.

Kaip atsidaryti Etsy parduotuve. Illustratative Editorial EtsyPrieš registruojantis pardavėju patariame atidžiai įsiskaityti į Etsy reikalavimus ir pasitikrinti, ar ši platforma tikrai labiausiai atitinka jūsų verslo pobūdį bei lūkesčius.

Etsy leidžia prekiauti rankų darbo gaminiais, vintažinėmis prekėmis, rankdarbių gamybos ir vakarėlių reikmenimis. Daiktų perpardavimas draudžiamas rankdarbių kategorijoje.

  • Vintažas – tai daugiau nei 20 metų senumo prekės, kurių amžių galite įrodyti.
  • Reikmenys – rankų darbo, vintažiniai arba komerciniai (masinės gamybos) reikmenys ir medžiagos rankdarbiams gaminti arba vakarėliams. Į reikmenų kategoriją taip pat papuola įvairūs įrankiai, vakarėlių kortelės, konfeti ir t.t.
  • Rankdarbiai – gaminiai, kuriems jūs kūrėte dizainą ir/arba kuriuos patys gaminote.

Tokia rankdarbių traktuotė leidžia įvairiausias prekių apraiškas. Šia prasme Etsy yra žymiai laisvesnė platforma nei pagrindinė jos konkurentė Amazon Handmade.

Dalis Etsy pardavėjų patys kuria ir gamina prekes. Kiti keičia jau pagamintus gaminius – pavyzdžiui, spausdina pagal pareikalavimą (print on demand) ar panaudoja masinės gamybos prekes ir atraižas naujiems kūriniams (upcycling).

Kai kurie dizaineriai kuria tik skaitmeninius produktus – pavyzdžiui, kalendorius ar paveikslėlius, kuriuos klientai atsispausdina patys. Tuo metu kiti pardavėjai sukuria dizainą, o gamybą užsisako iš trečiųjų šalių, tarkime, spaustuvės ar siuvyklos. Taip dirbantys kūrėjai privalo nurodyti klientams, kad bendradarbiauja su gamybos partneriais.

Darbuotojai (dizaineriai, gamintojai, siuntėjai ir t.t.) turi būti aprašyti parduotuvės profilyje.

Jei turite daugiau nei vieną Etsy parduotuvę, tai taip pat privalote paminėti profilio skiltyje.

2. Mokesčiai

Taip pat svarbu iš anksto susipažinti su pagrindiniais mokesčiais, kuriuos mokėsite Etsy platformoje. Tai padės jums nusimatyti realistiškas savo prekių kainas. Etsy dažnai keičia kainodarą, todėl mokesčių skiltį reikėtų peržiūrėti reguliariai.

  • Prekės įkėlimo mokestis0.20 USD (0.17 EUR) nuo kiekvienos įkeltos prekės.
  • Prekės atnaujinimo mokestis (kas 4 mėn.)0.20 USD (0.17 EUR) nuo kiekvienos atnaujintos prekės. Šis mokestis bus nuskaičiuotas automatiškai, jei parduotuvės nustatymuose nenumatysite kitaip.
  • Transakcijos mokestis5 % nuo kiekvienos prekės kainos + įpakavimo ir siuntimo kainos;
  • Jei jūsų prekės kaina nurodyta kita valiuta nei pagrindinė jūsų parduotuvės valiuta, pardavus prekę taikomas valiutos keitimo mokestis2.5 % nuo pardavimo sumos.
  • Mokėjimo apdorojimo mokestis priklauso nuo jūsų banko lokacijos. Lietuvoje jis yra 4% nuo pilnos pardavimo sumos + 0.3 EUR nuo transkacijos.
  • Reklamos mokesčiai – juos plačiau aptarsime atskirame skyriuje.
  • Papildomi mokesčiai – neprivalomos, tačiau daliai pardavėjų naudingos funkcijos, tokios kaip Etsy Plus plano prenumerata ar tiesioginių pardavimų galimybė.

3. Registracija

Registruojantis Etsy reikia nurodyti asmens kortelės duomenis, banko sąskaitos numerį ir banko kortelės numerį.

Keletas detalių, kurias pravartu žinoti iš anksto:

  • Naujų parduotuvių įkūrėjai gali gauti 40 nemokamų prekių įkėlimų (listings) – jų vertė 8 USD arba apie 6.60 EUR. Nemokamus įkėlimus gausite, jei registruositės naudodami kito Etsy pardavėjo atsiųstą registracijos nuorodą. Etsy pardavėjas irgi suinteresuotas, kad registruotumėtės per jo atsiųstą nuorodą, nes taip pat gauna 40 nemokamų prekių įkėlimų.
  • Prieš registruodami parduotuvę pasiruoškite nuotraukų ir aprašymą bent vienai prekei. Tol, kol neužpildysite prekės kortelės, jums neleis pereiti prie kitų parduotuvės nustatymų.

4. Siuntimo profiliai

Jei parduodate fizinius gaminius, pirmąkart prisijungus prie pardavėjo aplinkos (Shop Manager), Etsy jums primins, kad nesutvarkėte užsakymų ir siuntimų (Orders & Shipping) skilties.

Pagaminta bei parduota prekė nieko nereiškia, kol ji nepasiekia gavėjo. Todėl jums tenka labai svarbus iššūkis numatyti, kaip pristatyti savo gaminius klientams patikimai, už konkurencingą kainą ir kaip įmanoma greičiau.

Kadangi Etsy platformoje parduodate į visą pasaulį, turite atsižvelgti į tai, kad skirtingas prekes perkantiems, skirtingose šalyse gyvenantiems klientams siuntimo kainos skiriasi.

Siuntimo kaina priklauso nuo prekių dydžio/svorio, atstumo, siuntimo būdo.  Vis svarbesnė tampa ir prekės kaina, nes krepšelis, nuo kurio pirkėjai tikisi nemokamo siuntimo kasmet mažėja.

Būtent todėl Etsy yra sukurti siuntimo profiliai (shipping profiles) – nustatymų rinkinys, pagal kurį apskaičiuojama individuali pirkėjui tenkanti siuntimo kaina.

Siuntimo profilių redagavimo skiltį rasite Etsy pardavėjo aplinkoje (Settings > Shipping settings > Shipping profiles). Tam, kad teisingai ją užpildytumėte, siūlome vadovautis šiais patarimais, kaip nustatyti siuntimo kainas.

Pildant siuntimo profilius pardavėjams svarbiausiu klausimu tampa nurodyti siuntimo kainą. Todėl kartais pamirštama, kad ne mažiau svarbi yra ir siuntimo trukmė. Visada įrašykite preliminarią siuntimo trukmę, kad klientas žinotų, kada tikėtis pristatymo, o jūs galėtumėte reguliariai pasitikrinti, ar nurodoma ir reali pristatymo trukmė sutampa.

Nebijokite klientui pasiūlyti kelių siuntimo variantų – lėtesnį standartinį ir greitesnį express siuntimą. Taip užtikrinsite, kad jūsų parduotuvės sąlygos bus palankios tiek taupiems ir kantriems pirkėjams, tiek „paskutinės minutės“ klientams, kuriems aktualu kuo greičiau gauti pirkinį.

Susitvarkę užsakymų ir siuntimo skiltį, pagalvokite apie savo darbo procesų optimizavimą.

Veikiausiai vos pradėjus pardavinėti, užsakymų turėsite pakankamai mažai, tad spėsite juos administruoti.  Tačiau parduotuvei įsibėgėjus, suprasite, kad siuntimo dokumentų formavimas švaisto labai daug jūsų laiko. Taip yra todėl, kad visus pardavėjo-pirkėjo duomenis iš Etsy platformos į siuntimo savitarnos platformą reikia perrašinėti ranka. Šį laiką galėsite skirti prasmingesniems darbams, jei automatizuosite duomenų perkėlimą iš vienos platformos į kitą.

5. Prekių kortelės

Metas pereiti prie visų savo prekių sukėlimo. Kad šis darbas neužtruktų,  jau prieš atsidarant parduotuvę siūlome iš anksto pasirūpinti bent 10-20 prekių kortelių. Turėdami pasiruošę daugiau gaminių, galėsite žymiai greičiau ir pigiau pasirūpinti tokiais reikalais kaip profesionalios fotografijos ar tekstai.

Pasidarykite prekių nuotraukas, paieškos varikliams optimizuotus aprašymus ir apgalvokite paprastą sistemą, kaip klasifikuosite savo prekes. Prisiminkite:

  • Žmonės randa prekes per paieškos laukelį – jie įveda raktinius žodžius, kurie nusako, ko ieškoma. Jei prekės pavadinime ir aprašyme esantys žodžiai atitinka kliento paiešką, prekė parodoma rezultatų puslapiuose.
  • Rinkdamiesi iš aibės gautų rezultatų, žmonės pirmiausiai pamato vaizdą (pagrindinę prekės nuotrauką). Tie, kurie susidomi, paspaudžia ant prekės, kad pažiūrėtų daugiau nuotraukų.
  • Vaizdo kuriamą efektą sustiprina  prekės aprašymas = lankytojai nusprendžia, kad prekė jiems tinka, paspaudžia „pirkti“ ir tampa klientais.
  • Gautus klientų užsakymus jums lengviau administruoti, kai turite susikūrę vieningą prekių kodų sistemą, leidžiančią greitai atskirti vieną prekę nuo kitos.

Visus šiuos prekės kortelės komponentus aptarsime žemiau.

SEO

SEO yra svetainės optimizacija paieškos sistemoms. Jūsų atveju, tai – e-parduotuvės ir visų jos prekių kortelių tvarkymo praktika, kurios tikslas – pasiekti, kad jūsų puslapiai būtų matomi pirmuosiuose tinkamų paieškų rezultatų puslapiuose nemokant už reklamą.

Prekių kortelių skiltis yra ta vieta, kurioje jūs privalote panaudoti visas savo turimas SEO žinias.

  • Etsy algoritmas mėgsta pilnai užpildytas prekių korteles (nuotraukos, kategorijos, atributai, pavadinimai, aprašymai). Tai – natūralu, nes kai išnaudojate visas galimybes pateikti reikalingus raktažodžius, turite daugiau šansų būti pastebėti.
  • Prekės pavadinimas turi aiškiai ir detaliai apibūdinti prekę. Svarbi žodžių tvarka. T.y. jei žmogaus paieškos frazė pilnai sutampa su jūsų prekės pavadinime esančia fraze, jūsų prekė matoma aukščiau už tas, kuriose sutampa pavieniai žodžiai:

Jei klientas į paiešką įveda „raudoni odiniai aukštakulniai batai“, tada pagal šią taisyklę „raudoni odiniai aukštakulniai“ bus reitinguojami aukščiau už „raudoni aukštakulniai“ arba „patogūs odiniai aukštakulniai“.

  • Kategorijos ir atributai (Categories & Attributes) patys savaime veikia kaip raktažodžiai.
  • Raktažodžių nepamirškite ir aprašymo tekste, ypač pirmosiose jo eilutėse.

Praktika administruojant parduotuvę padeda atsirinkti labiau tinkamus raktažodžius. Be to, tokios programėlės kaip Marmalead  ar eRank leidžia efektyviau optimizuoti prekių korteles.

Kai paskelbsite prekių aprašymus, nepalikite jų dūlėti keletą metų.  Tų prekių korteles, kurių pardavimai per keletą mėnesių „neįsivažiavo“, atnaujinkite.

Jei prekių aprašymams redaguoti samdysite SEO specialistus, atminkite, kad jūs geriausiai žinote savo verslą. Neleiskite jiems optimizuoti  geriausiai perkamų prekių aprašymų.

Nuotraukos

Prie kiekvienos prekės Etsy galite įkelti iki 10 nuotraukų, todėl parodykite prekę iš visų pusių.

Jei turite fotografavimo įgūdžių, bent dalį nuotraukų galite pasidaryti namie. Tačiau jei fotografija visiškai ne jūsų sritis, į kokybiškas prekių nuotraukas apsimoka investuoti pasisamdžius produktų fotografiją išmanantį specialistą.

Iš anksto suplanuokite, kaip atrodys jūsų nuotraukos, ką jose akcentuosite, kuri prekės nuotrauka bus titulinė. Pasekite panašiais gaminiais prekiaujančius konkurentus ir pažiūrėkite, kokį fotografavimo kampą ir stilių jie renkasi.

Sandgrens Clogs titulinė įvaizdinė nuotrauka Etsy

Prekių pavadinimai ir aprašymai

Prekes aprašantys tekstai turi atitikti SEO reikalavimus. Vis dėl to, nepamirškite, kad juos skaito ne tik robotai, bet ir žmonės.

Perskaičius prekės pavadinimą turi būti aišku, kokį gaminį parduodate.

Prekės aprašymas turi detaliau paaiškinti, kam gaminys reikalingas. Nurodykite klientui aktualius dalykus, tikslius prekės išmatavimus, naudojimo sąlygas.

Prieš skelbdami tekstą, peržiūrėkite, ar per daug neišsiplėtete pasakodami apie savo gaminio savybes. Visada gera mintis – paprašyti kito žmogaus, kad perskaitytų prekės kortelę ir pakomentuotų, ką suprato.

Jei parašėte tekstą lietuviškai ir norite jį išsiversti į anglų kalbą, nesinaudokite automatiniais vertėjais. Kad ir kokie pažengę jie būtų, tokie vertėjai negali perprasti kalbų subtilybių, jau nekalbant apie visiškai sumaitotus raktažodžius.

Rašyti patrauklų tekstą svetima kalba sudėtinga? Galbūt verta pagalvoti apie profesionalų pagalbą:

Vertėjai. Kainos už teksto vertimo paslaugą varijuos priklausomai nuo to, ar pirksite profesionalo ar mėgėjo vertimą. Rekomenduojame kreiptis į tuos vertėjus, kurie yra nors truputį susidūrę su turinio specifika e-komercijoje. Kitaip gavus išverstą tekstą, teks jį vėl redaguoti, kad optimizuotumėte paieškos varikliams.

Turinio kūrėjai.  Ši paslauga sparčiai populiarėja, nes užsakovų neprašoma pateikti nudailinto teksto vertimui. Jei pateiksite pakankamai informacijos apie save, turinio kūrėjai pasirūpins tikslinėms grupėms ir paieškų varikliams patraukliu tekstu.

Tekstus galite užsisakyti iš freelancerių ar agentūrų, kurios specializuojasi parduotuvių marketingu konkrečiose prekyvietėse, pvz. Etsy ar Amazon Handmade.

Dalis Etsy klientų – ne anglakalbiai. Kadangi Etsy platforma pritaikyta skirtingoms kalboms, ji parduotuvių tekstus verčia automatiniais vertėjais.

Tačiau jei pastebėsite, kad vis daugiau jūsų pirkėjų ateina iš ne anglakalbių šalių (pvz. Vokietijos ar Ispanijos), skirkite šiek tiek laiko optimizuoti parduotuvę tos šalies gyventojams.

Išversti tekstus arba patikrinti, kad autovertėjas neiškraipo prekių aprašymų padės kalbą išmanantys draugai, profesionalūs vertėjai ar e-komercijos specialistai. Pataisytą tekstą galėsite pridėti prie prekių kortelių, pasirinkę antrąją (ar trečiąją) kalbą.

Prekių kodai

Pradedantieji Etsy pardavėjai retai atkreipia dėmesį į prekių kodo (SKU) langelį.  Prekių kodai palengvina parduotuvės administravimą, tad juos ignoruodami žmonės sau prisidaro daugiau darbo.

Įsivaizduokite: gaunate vizualiai panašių prekių užsakymus. Kaip lengva tarp tokių prekių pasiklysti ir netyčiomis klientui padaryti ne tokią, kokios jis prašė! Tai ypač svarbu kalėdiniu sezonu, kai užsakymų apstu, o laiko detaliai juos visus tikrinti – ne per daugiausiai.

Todėl rekomenduojame susikurti paprastą prekių kodų sistemą ir keliant prekę priskirti jai kodą: tai padės išvengti skaudžių klaidų, taupyti laiką.

6. Profilis

Nepatingėkite užpildyti parduotuvės profilio, taip pat savo asmeninės (owner) skilties, prekių grąžinimo politikos ir  įkelti jūsų verslą iliustruojančių nuotraukų.

  • Informaciniai laukeliai, tokie kaip jūsų ir parduotuvės aprašymas, DUK ar grąžinimo politika padeda pritraukti daugiau pirkėjų per paieškos variklius.
  • Etsy netikrina, ar esate tinkami prekiauti jų platformoje iki tol, kol jiems iškyla abejonių. Todėl net ir sėkmingai dirbdami negalite būti tikri, kad pateikėte pakankamai informacijos patikrai. Norėdami išvengti tokių prekybos trikdžių kaip laikinas parduotuvės sustabdymas (ar dar blogiau, paskyros blokavimas), pateikite visą reikalingą informaciją iš anksto.
  • Nors iš esmės didžiųjų prekyviečių pirkėjai retai tikrina pardavėjų profilius, daliai klientų svarbu, iš ko jie perka. Tokie pirkėjai supranta, kad šią platformą išnaudoja smulkiais verslais apsimetantys masinių prekių pardavėjai. Bet kokie įrodymai, kad esate smulkieji gamintojai, o ne perpardavinėtojai, šiems žmonėms daro įspūdį.
  • Dirbdami pustuštėje parduotuvėje netenkate dalies abejojančių, sukčių bijančių klientų. Jie tikrina pardavėjo profilį ieškodami patikimumą liudijančių ženklų. Detalūs aprašymai, profilio, gamybos proceso ir darbo vietos nuotraukos, aiški grąžinimo politika pirkėją įtikins, kad jumis galima pasitikėti.
  • Aprašę savo verslą ir parduotuvės taisykles, išvengsite dalies pasikartojančių užklausų apie gamybą, specialius užsakymus (custom orders),  prekių grąžinimus.
  • Nuoseklus parduotuvės profilis su nuorodomis į jūsų socialinius tinklus ir reguliariais atnaujinimais skatina jūsų prekėmis patenkintus, reguliariai grįžtančius klientus jus sekti ir prisiminti prekės ženklą. Taip bent nedidelė dalis Etsy klientų gali tapti ir JŪSŲ klientais.  Turėti savo klientų labai svarbu, jei dėl kokių nors priežasčių ateityje jūsų pagrindinė prekyba pereitų į asmeninę parduotuvę.

7. Reklama

Etsy parduotuvės reklama skirstoma į dvi grupes – reklama pačioje Etsy platformoje (onsite) ir reklama kitose platformose – Google, socialiniuose tinkluose ir t.t. (offsite).

Offsite reklama

Offsite reklamą Etsy perka centralizuotai. Todėl jūs negalite pasirinkti kur, kiek ir kokias jūsų prekes Etsy reklamuos už svetainės ribų. Tas pats Etsy, beje, nuskaito ir mokesčius už reklamą, jei ji buvo sėkminga. Jūsų sąskaitoje šie mokesčiai slėpsis po Atrributed Fees kategorija.

Etsy pasiima reklamos mokesčius nuo tų pardavimų, kuriuos reklamą paspaudęs klientas atlieka per 30 dienų. Standartiškai offsite reklamos mokesčiai yra 15 % nuo tokių pardavimų. Tačiau parduotuvės, kurios per metus uždirba daugiau nei  10 000 USD (apie 8320 EUR), moka mažiau – 12 % nuo pardavimų.

Offsite  reklamos galite atsisakyti TIK jei jūsų parduotuvė nėra uždirbusi dešimties tūkstančių dolerių per metus. Jei šį limitą nors kartą peržengsite, atsisakyti reklamos nebegalėsite.

Onsite reklama

Onsite reklamą jūs galite valdyti, t.y. patys spręsti, kokį dienos biudžetą skirsite reklamos kampanijai, kokius produktus reklamuosite ir kiek už kiekvieną reklamos paspaudimą mokėsite.

Dažnas pradedantysis klausia, kiek reikės laukti iki pirmojo pardavimo ir kada jau reikėtų užsisakyti reklamą Etsy svetainėje. Vieno atsakymo į šį klausimą nėra, nes tai priklauso nuo jūsų produkto paklausos, sezoniškumo, konkurentų kiekio.

Jei rankdarbiai yra tik papildomos jūsų pajamos, galite pamėginti sėkmę be reklamos. Tačiau jei matote, kad pardavimai nesiklosto, reklama gali padėti pajudėti į priekį.

8. Reitingai

Klientų reitingai yra kone svarbiausias jūsų parduotuvės sėkmę, o kai kuriais atvejais ir egzistavimą lemeniantis kriterijus.

Jūsų reitingui augant, auga ir  prekės ženklo žinomumas bei patikimumas.  Kai reitingas mažėja, verslas pradeda kelti abejonių, tad natūralu, kad klientai pereina prie patikimesnio pardavėjo. Be to, paieškose jūsų paskyra krenta žemyn – esate mažiau matomi.

Net ir pavyzdingos, eilę metų dirbančios parduotuvės retai turi puikius reitingus. Klientų atsiliepimai prastėja, o reitingai krenta dėl tokių mažai nuo pardavėjų priklausančių priežasčių kaip pašte pasimetę siuntiniai.

Todėl stenkitės iš pat pradžių užkirsti kelią rizikoms: savo e-parduotuvėje tiksliai nurodykite gaminimo ir siuntimo terminus, labai aiškiai aprašykite prekes, pasirūpinkite patikimais kurjeriais, automatiniu siuntimo dokumentų formavimu, siuntų sekimu, saugiai įpakuokite prekes.

9. Socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai padeda patraukliai prisistatyti savo verslą ir taip sukurti didesnę pridėtinę vertę parduodamiems gaminiams.

Tačiau socialinių tinklų dabar daug: jei registruositės ir aktyviai dalyvausite visur, produktų kūrimui ar parduotuvės administravimui neliks laiko. Tad kuriuos tinklus pasirinkti?

Retkarčiais kūrėjų pasaulyje atsiranda tokių sėkmės istorijų, kaip klientų pritraukimas per Twitter ar TikTok, tačiau dažniausiai Etsy pardavėjai linksta prie Instagram ir Pinterest.

Instagram turi daugiau nei milijardą vartotojų visame pasaulyje ir yra puikiai pritaikytas prekių ženklų komunikacijai ir prekybai.

Pinterest‘e populiari ne tik tekstinė, bet ir vaizdu grįsta paieška. Ji padeda greit atrasti, kur nusipirkti nuotraukoje matytus ir patikusius daiktus.

Taip pat šio tinklo vartotojai seka ne tik paskyras, bet ir tam tikras temas. Todėl sukūrę didžiulius, jūsų kuriamų produktų tematiką atspindinčius aplankus ir tarp kitų kūrinių įterpę savo gaminius galite pritraukti daugiau pirkėjų į parduotuvę.

10. Pagalba

Etsy yra kone daugiausiai į pardavėjų mokymus investuojanti prekybos platforma. Ji ne tik iš anksto perspėja apie sistemos pasikeitimus, bet ir reguliariai atsiunčia naudingų patarimų, kaip optimizuoti parduotuvę, viešinti ją socialiniuose tinkluose ar netgi kaip koreguoti savo prekes pagal rinkos tendencijas.

Etsy pardavėjo paskyroje rasite aibes straipsnių ir įrašų, kurie atsakys į pagrindinius kilusius klausimus. Labiau specifiškus atsakymus gausite pasižvalgę po Etsy pardavėjų forumus arba kreipdamiesi tiesiai į platformos klientų aptarnavimo skyrių.

Tiesa, anksčiau ar vėliau kils tokių klausimų, į kuriuos vieno nuoseklaus atsakymo internete nėra. Tai ypač aktualu su prekiavimu iš Lietuvos susijusiomis temomis – siuntimu, mokesčiais ir t.t. Tokiu atveju patarti galės kolegos. Lietuvoje yra Etsy pardavėjų grupių, kuriose patogu konsultuotis – pvz., Etsy Lithuania Team, Etsy Rebels, Mano Etsy Sėkmė ar Etsy, Amazon, Ebay prekyba.

Na o jei klausimai itin specifiniai, galbūt pravartu užsirašyti konsultacijai.

Vietoje pabaigos

Kai jau apsiprasite su prekyba rankdarbiais ir sustyguosite savo gamybos, pardavimo ir pristatymo procesus, nesudėkite rankų – kurkite ir atnaujinkite savo marketingo strategiją, kad skatintumėte pardavimus.

Nebijokite eksperimentuoti: išmėginkite kuponus, nuolaidas pirmajam ar pasikartojančiam apsipirkimui ir kitus rinkodaros įrankius.

Iš anksto ruoškitės pagrindinėms metų šventėms, kai pardavimai šokteli į viršų  – Juodajam penktadieniui (Black Friday) ar Kalėdoms.

Pagalvokite ir apie prekybos kanalų diversifikavimą. Registracija kitoje prekybos platformoje ar asmeninės parduotuvės kūrimas padės jūsų verslui būti mažiau priklausomam nuo Etsy prekyvietės.

Daugiau apie prekybą Etsy

Viskas apie e-komerciją

Į viršų