Organizuojame tiek  grupės, tiek ir individualius mokymus, kurių metu supažindiname su veiksminga,  suprantamais žodžiais perteikta elektroninės parduotuvės administravimo strategija. Ją papildo gyvenimiški pavyzdžiai. Mokymai aktualūs tiek internetu jau prekiaujantiems, tiek apie šį verslo modelį dar tik svarstantiems.

Priklausomai nuo poreikių, galime pateikti koncentruotą arba išplėstą medžiagą, skirti daugiau dėmesio Jus labiausiai dominančioms problemoms ar praktinėms konsultacijoms.

Pardavimų skatinimas. Elektroninės parduotuvės administravimas.

Kaip pasiekti, kad Jūsų gaminiai būtų matomi ir perkami?

Kaip sukurti ir vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Kaip veiksmingai panaudoti socialinius tinklus?

Norint išspręsti šiuos klausimus nebūtina ieškoti brangiai apmokamo marketingo specialisto: pradėti galite patys.

Pagal Etsy.com metodiką parengtuose mokymuose ilgametę prekės ženklo vystymo ir pardavimo elektroninėje erdvėje patirtį sukaupusi lektorė Inga Samušienė derina teorines marketingo komunikacijos žinias, interaktyvias praktines užduotis bei diskusijas grupėje.

  • Prekės ženklo pažadas. Išskyrę pagrindinius Jūsų verslą apibūdinančius aspektus, apibrėšime prekės ženklo „pažadą“, t.y. tai, ko pirkdami Jūsų gaminį tikėsis klientai.
  • Verslo istorija. Išplėsime žinutę, kurią siunčia Jūsų prekės ženklas.  Įkursime elektroninės parduotuvės profilį,  užpildysime elektroninės parduotuvės skiltį „Apie“ savo  pasakojimu.
  • Nuoseklus įspūdžio kūrimas. Kursime nuoseklų ir profesionalų prekės ženklo įvaizdį. Sustiprinsime auditorijos įspūdį įtraukę prekės ženklo siunčiamą žinutę į kiekvieną elektroninės parduotuvės elementą. 
  • Vizualieji elementai. Įvertinsime elektroninėje parduotuvėje naudojamus vaizdo elementus. Išsiaiškinsime gaminių fotografijos specifiką, fotografuosime ir įkelsime nuotraukas į el. parduotuvės profilį.
  • Susidomėjimo skatinimas. Įkursime prekės ženklo paskyrą socialiniuose tinkluose. Išbandysime priemones, skirtas žinučių matomumo ir auditorijos įtraukimo didinimui socialiniuose tinkluose. Sudarysime savaitės atnaujinimų planą.
  • Stebėjimas ir analizėSeksime auditorijos susidomėjimo, puslapio sekimo ir dalinimosi statistiką. Pritaikysime žinutes pasirinktoms tikslinėms grupėms.
  • Idėjos pristatymas: tikslinės grupės ir žinutės analizė. Išskirsime produkto/prekės ženklo tikslinę grupę.  Išmoksime pabrėžti ir plėtoti skirtingus prekės ženklo istorijos niuansus priklausomai nuo auditorijos.
  • Idėjos pristatymas: tinkamas laikas ir vieta. Sudarysime prekės ženklo viešinimo grafiką. Išmoksime tobulinti istoriją priklausomai nuo aplinkybių.

 

REGISTRACIJA: elektroniniu paštu etsy@siuntikas.lt arba telefonu 8 616 77 737.